מדיניות החברה
הפעילות המבוצעת בחברת ישראלאק בע”מ, תתרום לשיפור איכות המוצרים באופן מתמיד ותעניק ללקוחותיה רמת בטחון גבוהה בביצועים, באמינות ובזמינות, וזאת תוך השגת רווחיות מספקת.
החברה רואה בשגת רמת איכות ומצוינות בביצוע עבודותיה, והבטחת האיכות דרך עיקרית לרכישת אמונם ושביעות רצונם של לקוחותיה. זהו תנאי הכרחי להמשך שגשוגה והתפתחותה של החברה.
החברה רואה באיכות המוצרים והשירות המסופק ללקוחותיה, במזעור סיכוני הבטיחות והבריאות בתעסוקה ובמניעת זיהום סביבתי יעד אסטרטגי וכלי חשוב ומרכזי בהשגת מטרותיה, וזאת תוך כדי התייעלות ושימוש בטכנולוגיות חדשניות. מדיניות זו מביאה בחשבון את הצורך להיות תחרותי ע”י ביצוע מדוייק ויעיל של משימות החברה.
על מנת לקיים את המדיניות הנ”ל, ההנהלה של “ישראלאק” החליטה לקיים מערכת ניהול איכות בהתאם לדרישות ISO9001-2015 ודרישות משהב”ט רמה B, כגישה ניהולית המספקת מדדי בקרה ותוכנית להשגת היעדים המרכזיים ולעמידה בדרישות על פי דין ודרישות נוספות הנוגעות לבטיחות, לבריאות בתעסוקה ובהגנת הסביבה.
מדיניות האיכות תובא להכרה והבנה של כלל עובדי החברה והם יפעלו בהתמדה לשיפור רמת האיכות בעבודתם ויראו בכך יעד עיקרי ומועדף, וזאת תוך בקרה תקופתית לבדיקת יישום מדיניות האיכות.
מנהלי החברה מתחייבים להקצות משאבים לביצוע פעולות הקשורות לניהול מערכת האיכות וליישום מדיניות האיכות.
החברה רואה בעובדיה את המשאב העיקרי, ולכן תפעל ככל יכלתה לטיפוח, פיתוח ושיפור היכולות המקצועיות והאישיות שלהם.
הנהלת החברה מתחייבת לעמוד בכל החוקים והתקנות הנדרשות מאופי פעילותה והגברת שביעות רצון הלקוח.
החברה רואה בספקים/קבלני המשנה חלק בלתי ניפרד ממערכת האיכות, הבטיחות והסביבה שלה, ולכן מוגדרים ממשקי פעילות ותהליכי עבודה נדרשים בין הצדדים.
מרכיביה העיקריים של המדיניות:
• לספק שירותים ותוצרים איכותיים, אמינים, אפקטיביים ובזמן.
• ביצוע, תוך ניצול מיטבי של המשאבים.
• הבנה ועמידה בצפיות הלקוח, תוך קיום קשר ושיתו”פ מתמיד.
זאת אחריותם של המנהלים והעובדים, כולם ביחד וכל אחד לחוד, לקיים את מדיניות האיכות ואת נהלי מערכת ניהול האיכות ככל
פעילויות האירגון, תוך התאמה למציאות המשתנה.